Keď chceš dom, chceš HELUZ
vyhľadávanie
Dnes je 28.6.

Zoznámte sa s novinkami v stavebníctve na veľtrhu FOR ARCH 2020

Zverejnené: 16. 9. 2020

Po koronavírovej kríze sa veľtržný svet chystá k návratu. Práve FOR ARCH je jedným z jeho pilierov, ktorý zásadne podporí nevyhnutný reštart ekonomiky a už po tridsiatykrát sa stane miestom pre uskutočňovanie obchodných kontraktov. Oficiálnymi vozmi veľtrhu sú automobily značky FORD. Generálnym partnerom veľtrhu je Skupina ČEZ.

Medzinárodný stavebný veľtrh FOR ARCH je jednou z kľúčových udalostí odboru, kde sa úspešne darí prepojovať profesie, firmy a ľudí. Okrem predstavenia noviniek, trendov, produktov a projektov bude na veľtrhu pripravený aj pestrý sprievodný program pre odbornú i laickú verejnosť. V rámci neho sa uskutoční napríklad ďalší ročník jednodňovej konferencie Požiarna bezpečnosť stavieb, ktorej organizátorom je odborný partner portál TZB-info. Odborové stretnutie odborníkov z oblasti wellness & spa umožní ďalší ročník konferencie organizovanej Asociáciou bazénov a sáun ČR, ktorá sa bude konať aj v rámci 31. ročníka FOR ARCH.

Posledné dva dni veľtrhu sa tematicky zacielia na energetickú účinnosť budov a úspory energie. V piatok 25. septembra sa uskutoční konferencia Smart City zameraná na komunálne politiky, riadiacich pracovníkov a špecialistov na úrovni miest, obcí a regiónov a ich verejných služieb, ktorú doplní jednodňová výstava FOR CITY. Sobotňajší program konferencie prinesie prednášky vhodné predovšetkým pre laikov a koncových zákazníkov.

Kľúčové témy a hlavné odbory veľtrhu

Aké ďalšie témy budú rezonovať na výstavisku PVA EXPO PRAHA počas konania veľtrhu FOR ARCH? Ešte výraznejšie sa prejavia energetické úspory, hospodárenie s vodou, zlepšenie prostredia stavieb z pohľadu hluku, vlhkosti a kvality vzduchu a cirkulárna ekonomika a ekológia ako trendy naprieč odbormi, dizajnové a unikátne riešenia, ktoré aj malým a novým firmám umožňujú vyniknúť. Hlavnými odbormi, ktoré sa na FOR ARCH každoročne predstavujú, budú stavebné prvky a materiály, drevostavby, vykurovanie, elektro a zabezpečenie a odbor wellness & spa.

„Tohtoročný 31. ročník podujatia pripravujeme spoločne s našimi vystavovateľmi s cieľom podporovať udržateľnosť veľtržného odboru, ale aj stavebníctva, obchodného styku, informovania verejnosti o novinkách v stavebnom sektore a v neposlednom rade sa snažíme pomôcť firmám, ktoré môžu svoje produkty a projekty prezentovať širokému spektru návštevníkov a investorov z radov odbornej i širokej verejnosti," povedala koordinátorka veľtrhu FOR ARCH Kateřina Maštalířová.

Viac informácií na stránkach: www.forarch.cz

Autor: Tlačová správa
Foto: Archív redakcie

Tématické odbory

reklama

Nové

SmetaNová sála: nová éra Smetanovej Litomyšle pod taktovkou Josefa Pleskota

SmetaNová sála: nová éra Smetanovej Litomyšle pod taktovkou Josefa Pleskota

Zverejnené 27.6. Usporiadatelia festivalu Smetanova Litomyšl urobili zásadný krok. Na druhom zámockom nádvorí Štátneho zámku Litomyšl vyrastie unikátna mobilná operná a koncertná sála. Projekt, ktorý navrhol renomovaný architekt Josef Pleskot, prinesie modernú scénu… ísť na článok

Výborná akustika bytových domov na Pohroní vďaka medzibytovým akustickým stenám Silka

Výborná akustika bytových domov na Pohroní vďaka medzibytovým akustickým stenám Silka

Zverejnené 24.6. Nie je žiadnym tajomstvom, že Štátny fond rozvoja bývania (ŠFRB) podporuje mestá a obce pri obstaraní nových nájomných bytov. Že to ide naozaj jednoducho, potvrdzujú aj skúsenosti projektanta Ing. Pavla Baraníka z Hliníka nad Hronom, ktorý pomáha… ísť na článok

Rastúce letné teploty menia požiadavky na bývanie. Štandardom je vonkajšie tienenie, klesá záujem o prvky inteligentnej domácnosti

Rastúce letné teploty menia požiadavky na bývanie. Štandardom je vonkajšie tienenie, klesá záujem o prvky inteligentnej domácnosti

Zverejnené 28.6. Úsporný systém vykurovania, príjemné prostredie v interiéri alebo kvalitnejšie materiály. Záujemcovia o kúpu nehnuteľnosti posúvajú hranice štandardného vybavenia, na ktoré musia realitné kancelárie aj developeri reagovať. Ich klienti čím ďalej… ísť na článok

reklama