Woodplastic - výrobca kvalitných
WPC terás, plotov a obkladov
vyhľadávanie
Dnes je 28.2.

Priekopník zmien: spoločnosť GROHE oslavuje dvojitý úspech v oblasti udržateľnosti

Zverejnené: 25. 1. 2021

GROHE sa ako jeden z päťdesiatich lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy stal víťazom nemeckej ceny za udržateľný rozvoj German Sustainability Award 2021. Voda ako zdroj života, pôžitku aj zábavy sa stala významnou inšpiráciou celého produktového portfólia spoločnosti. Všetky jej produkty sú založené na štyroch kľúčových hodnotách: kvalite, technológii, dizajne a udržateľnosti. Pomocou moderných technológií GROHE je možné ušetriť až 50% vody, jednoducho a bez obmedzovania.

Spoločnosť GROHE je ako súčasť globálnej iniciatívy hnacou silou transformácie udržateľnosti založenej na 17 cieľoch udržateľného rozvoja OSN. Ocenenie German Sustainability Award 2021 je ocenením záväzku spoločnosti GROHE k účinnému využívaniu zdrojov v rámci hodnotového reťazca a produktového portfólia. Prémiový výrobca sanitárnych produktov navyše zdôrazňuje, že udržateľnosť musí byť chápaná ako kontinuálna, nekonečná cesta.

Od apríla 2020 je spoločnosť GROHE jedným z prvých popredných výrobcov v sanitárnom priemysle, ktorej výroba je uhlíkovo neutrálna.
Od apríla 2020 je spoločnosť GROHE jedným z prvých popredných výrobcov v sanitárnom priemysle, ktorej výroba je uhlíkovo neutrálna.

„V spoločnosti GROHE máme jednoduchú a účinnú mentalitu: Nehovoríme o veciach, robíme ich,“ popisuje Thomas Fuhr, líder spoločnosti LIXIL International a výkonný riaditeľ GROHE AG, spôsob implementácie udržateľnosti a jej prevedenia do konkrétnych akcií v spoločnosti GROHE. Tento krátky dokument je súčasťou celosvetovej iniciatívy pre udržateľnosť a ochranu klímy od „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“, ktorej súčasťou je spoločnosť GROHE spoločne so 49 ďalšími medzinárodnými spoločnosťami.

Ako priekopníci vo svojich odvetviach, demonštrovali tieto spoločnosti, ako sa aktívne angažujú za udržateľnú budúcnosť založenú na 17 cieľoch udržateľného rozvoja (SDGs)1 Organizácie spojených národov a tým inšpirovali ostatných, aby sa riadili ich príkladom. Značka GROHE tiež využíva míľniky zo svojho dvadsaťročného záväzku k udržateľnosti, aby ilustrovala inovatívne prístupy k tomu, ako učiniť udržateľnosť jadrom svojich obchodných aktivít a ako vníma túto transformáciu ako ekonomickú príležitosť. Skutočnosť, že spoločnosť GROHE takto efektívne prispieva do celého hodnotového reťazca a navyše umožňuje spotrebiteľom žiť ekologicky, prispela k zisku ocenení značky v oblasti transformácie využitia prírodných zdrojov, ktoré udeľuje porota nemeckej ceny za udržateľný rozvoj German Sustainibility Award.

GROHE implementuje udržateľnosť vo všetkých oblastiach. Všetko to začína vývojom produktov, ktorý kombinuje ekologický prístup s pôžitkami.
GROHE implementuje udržateľnosť vo všetkých oblastiach. Všetko to začína vývojom produktov, ktorý kombinuje ekologický prístup s pôžitkami.

V zákulisí riadenia udržateľnosti spoločnosti GROHE

Základom všetkých záväzkov v oblasti udržateľnosti je predovšetkým odvaha "preniknúť na novú pôdu". Zásadné zmeny, napríklad zmeny iniciované GROHE v posledných 20 rokoch, je možné uskutočniť len s predpokladom, že sa ich iniciátor nebojí výziev a možno ich dosiahnuť len spoločne:

GROHE implementuje udržateľnosť vo všetkých oblastiach. Všetko to začína vývojom produktov, ktorý kombinuje ekologický (Eco) prístup s pôžitkom (Joy) prostredníctvom technológií, ako je práve EcoJoy: spotreba vody sa znižuje až o polovicu, zatiaľ čo úroveň komfortu zostáva rovnaká. Vývojové centrum v Hemer so 160 zamestnancami priebežne skúma a vyvíja nové inovácie a prístupy, aby v budúcnosti vytvorilo ešte ekologickejšie produkty a riešenia. Spotrebitelia tak môžu urobiť svoj každodenný život čo najekologickejším.

V rámci tzv. iniciatívy Less Plastic už bolo ušetrených 23,5 miliónov plastových obalových materiálov, čo je prvý míľnik spoločnosti GROHE na ceste k úplnému zákazu používania plastových materiálov v obaloch.
V rámci tzv. iniciatívy Less Plastic už bolo ušetrených 23,5 miliónov plastových obalových materiálov, čo je prvý míľnik spoločnosti GROHE na ceste k úplnému zákazu používania plastových materiálov v obaloch.

Spoločnosť GROHE sa zameriava nielen na používanie výrobkov šetriacich vodu a energiu, ale z hľadiska udržateľnosti je neustále optimalizovaná aj ich výroba. Od apríla 2020 je GROHE jedným z prvých popredných výrobcov v sanitárnom priemysle, ktorej výroba je uhlíkovo neutrálna. S mierou recyklácie vyššej než 90 percent takmer napĺňa definíciu obehového hospodárstva. Iniciatívy ako „Less Plastic“ prispievajú hlavne k zachovaniu zdrojov a predchádzaniu vzniku odpadu. V rámci tejto iniciatívy už bolo ušetrených 23,5 miliónov plastových obalových materiálov, čo je prvý mílnik na ceste k úplnému zákazu používania plastových materiálov v obaloch našich výrobkov do marca 2021. Boj proti celosvetovému problému plastového odpadu navyše dopĺňa GROHE Blue. Revolučný kuchynský systém, finalista súťaže German Sustainability Award Design 2021, ponúka chladenú, filtrovanú a v prípade potreby sýtenú vodu priamo z kuchynskej batérie, vďaka čomu sú plastové fľaše s vodou celkom zbytočné.

GROHE EcoJoy

Technológia GROHE EcoJoy patrí medzi štandardnú výbavu väčšiny vodovodných batérií a spŕch produktového portfólia GROHE. Minimalizuje spotrebu a maximalizuje pohodlie. Všetky výrobky označené ako GROHE EcoJoy sú systematicky navrhnuté pre úsporu vody a energie. Táto technológia prevzdušní a následne zníži prietok vody, ale zachová pocit ako pri plnom prietoku. Týmto spôsobom je možné docieliť zníženie prietoku až o 50%. Technológie na úsporu vody, ponúkajú dokonalý pôžitok z vody bez zníženia komfortu pri používaní. Zníženie spotreby vody a energie ide ruka v ruke s pohodlím a atraktívnym dizajnom.

Vďaka technológií ako je EcoJoy sa spotreba vody znižuje až o polovinu, zatiaľ, čo  úroveň komfortu zostáva rovnaká.
Vďaka technológií ako je EcoJoy sa spotreba vody znižuje až o polovinu, zatiaľ, čo úroveň komfortu zostáva rovnaká.

GROHE SilkMove ES

GROHE SilkMove ES ponúka nielen jedinečne hladké ovládanie, ale tiež podporuje zodpovedné zaobchádzanie s energiou. V režime studenej vody na stredovej pozícii páky sa technológia ES prebudí k životu. Tým sa eliminuje otvorenie batérie v polohe, kedy dochádza k zmiešaniu horúcej a studenej vody. Energia sa šetrí tak, že sa predchádza zbytočnému ohrievaniu vody pri každodennom používaní, ako je čistenie zubov alebo umývanie rúk. Hneď, keď potrebuje užívateľ horúcu vodu, široký, 90stupňový uhol otáčania páky naľavo od stredovej pozície mu umožní presne ovládať prúd vody. Nad teplotou a objemom má tak úplnú kontrolu. Technológia GROHE SilkMove ES je harmonickým skĺbením dizajnu a technológie. Sprostredkováva lepší zážitok z vody, zatiaľ, čo kladie dôraz na zodpovedné zaobchádzanie s cennými prírodnými zdrojmi a energiami.

„Hoci sme v posledných rokoch dosiahli veľký úspech, uvedomujeme si, že musíme naďalej posilňovať svoj záväzok, aby sme udržateľným spôsobom utvárali budúcnosť vody. Udržateľnosť je pre nás nepretržitou cestou, po ktorej musíme ísť stále ďalej. Som hrdý na to, že to robíme ako tím a že každý jednotlivec v GROHE prispieva svojím dielom. Iba takto môžeme vydláždiť cestu k udržateľnej ekonomike, čeliť globálnym výzvam a zlepšiť kvalitu života všetkých," uviedol Fuhr.

Viac informácií o spoločnosti GROHE a ekologických témach, ktorými sa zaoberáme, nájdete na webových stránkach: www.grohe.sk

1) Stratégia udržateľného rozvoja spoločnosti GROHE je založená na cieľoch udržateľného rozvoja OSN. Celkom 17 cieľov udržateľného rozvoja je súčasťou „Agendy pre udržateľný rozvoj 2030“, ktorú v roku 2015 prijali všetky členské štáty Organizácie spojených národov. Zahŕňajú konkrétne ciele týkajúce sa naliehavých výziev, ako je pokrok v oblasti zmeny klímy, rastúca sociálna nerovnosť alebo znečistenie vody, ktoré je potrebné riešiť.

Súvisiace články:

— kontakty —

GROHE ČR s.r.o.

Antala Staška 510/38, 14000 Praha 4

E: grohe-cz@grohe.com   T: +420 277 004 190   WWW: https://www.grohe.sk/sk_sk/

Autor: Tlačová správa
Foto: archív spoločnosti GROHE AG
reklama

Nové

Vonkajšia tieniaca technika – typy, výhody a funkcie

Vonkajšia tieniaca technika – typy, výhody a funkcie

Zverejnené 25.2. Dnešná výstavba mieri až k nulovej energetickej spotrebe, ale takmer prehliada slnečnú energiu. Ak nás zaujíma skutočná tepelná ochrana domu a reálna suma, ktorú zaplatíme za vykurovanie, prípadne letné chladenie, potom neprehliadajte vonkajšie… ísť na článok

Reflexná tepelná izolácia SuperFOIL chráni budovu v lete aj v zime

Reflexná tepelná izolácia SuperFOIL chráni budovu v lete aj v zime

Zverejnené 28.2. SuperFOIL je tepelnoizolačná technológia, ktorá poskytuje vysoko účinnú tepelnú izoláciu tým, že bráni prechodu tepla medzerou pri vedení, prúdení a sálaní. Pracuje hlavne so skutočnosťou, že vo stavebných vzduchových medzerách je nielen vo fyzike,… ísť na článok

Čo nové majú screenové rolety MINIROL v roku 2021

Čo nové majú screenové rolety MINIROL v roku 2021

Zverejnené 27.2. Od roku 2010, keď sme v BUILDING Shutter Systems zahájili výrobu nového produktu –⁠ screenových clôn⁠ pod značkou MINIROL – ich popularita medzi zákazníkmi stále rastie. Táto skutočnosť aj vzťah k vývoju a posúvaniu hraníc výroby a dizajnu produktov… ísť na článok

reklama