THERMO|SOLAR - slnečné termické kolektory a kotly na biomasu
vyhľadávanie
Dnes je 5.7.

Značka Ytong je Najdôveryhodnejšou značkou stavebného materiálu roku 2020

Zverejnené: 12. 12. 2020

Anketa Najdôveryhodnejšia značka má za cieľ objektívne zmapovať vnímanie značiek u zákazníkov a poskytnúť firmám spätnú väzbu o ich vzťahu so spotrebiteľmi. Pre nakupujúcich sú potom výsledky určitým ukazovateľom, ako sa môžu na súčasnom trhu orientovať. V nezávislej ankete celkom 4000 spotrebiteľov hodnotilo 700 značiek v 76 kategóriách.

Medzi stavebnými materiálmi najviac respondentov uviedlo ako najdôveryhodnejšiu značku Ytong, rovnako ako tomu bolo v minulom roku. V povedomí zákazníkov sa tak tešia rovnakej dôvere ako mnoho tradičných či už českých tak slovenských stálic, medzi ktoré patrí Škoda, Kofola či Pilsner Urquell.

Dôveryhodnosť je pre firmy významnou hodnotou, ktorej sa dá dosiahnuť iba dlhodobým a vytrvalým pôsobením na trhu. Zákazníci sa nerozhodujú len podľa aktuálnej kampane a reklamy, do ich hodnotenia povesti značky sa premieta vlastná či sprostredkovaná skúsenosť. Majú povedomie o tom, ako firma dlhodobo jedná aj o kvalite ich produktov.

Preto má táto anketa pre firmy takmer všetkých odvetví veľký význam a medziročne narastá počet značiek, zapojených do oceňovania. Zvlášť u stavebného materiálu, ktorý sa stáva súčasťou významnej životnej investície, je dôvera v kvalitu zásadná.

Stavba rodinného domu sa u nás totiž stále chápe ako záležitosť s trvalou hodnotou pre ďalšie generácie. Do preferencií zákazníkov sa podľa výsledkov ankety premieta dôvera v prémiový materiál, ktorý spĺňa predstavy o kvalitnej výstavbe s výhľadom na zachovanie si svojej hodnoty aj v budúcnosti.

"Sme úprimne radi, že sme svoje víťazstvo obhájili práve tento rok. Situácia na stavebnom trhu, ovplyvnená pandémiou Covid 19, nebola a stále nie je vôbec jednoduchá. Za úspechom našej značky vidím, okrem iného, aj našu schopnosť adaptovať sa na nové podmienky trhu. Zákazníkom sme bezprostredne po vyhlásení opatrení začali poskytovať maximálnu podporu online, naďalej s nimi konzultovali ich projekty a boli k dispozícii s odborným technickým poradenstvom. Myslím, že za našou dôveryhodnosťou stojí práve reálna skúsenosť rady spokojných stavebníkov z celej Českej aj Slovenskej republiky, ktorí nám pomohli rozšíriť povedomie o tom, že prémiová kvalita nášho materiálu a služieb je vyskúšaná a overená," uvádza k víťazstvu Luděk Suchomel, vedúci marketingu spoločnosti Xella Slovensko, ktorá Ytong vyrába.

Súvisiace články:

Trend súčasného stavania - ochrana proti prehrievaniu
Príjemné domy so stálou teplotou
Systém Lambda YQ - priateľský svojpomocnej výstavbe

Autor: Kolektív autorov
Foto: Archív firmy Xella
reklama

Nové

Tohtoročné leto zvládnete vďaka vonkajším žalúziám bez klimatizácie!

Tohtoročné leto zvládnete vďaka vonkajším žalúziám bez klimatizácie!

Aktualizované 1.7. Tešíte sa na prvé letné lúče, ale zároveň sa obávate, že sa z vášho domova opäť stane neznesiteľný skleník? Prehrievaniu interiérov je možné jednoducho zabrániť inštaláciou vonkajších žalúzií, ktoré vás ochránia pred nežiaducim teplom a zároveň… ísť na článok

Staňte sa majstrom interiérového dizajnu. Šesť pravidiel pre harmonický a funkčný domov

Staňte sa majstrom interiérového dizajnu. Šesť pravidiel pre harmonický a funkčný domov

Aktualizované 29.6. Svet interiérového dizajnu je studňou nevyčerpateľných nápadov a každým dňom sa mení. Čo ale ostáva nadčasové, sú tzv. zlaté pravidlá bytového dizajnu, ktorými sa vyplatí aspoň v praxi inšpirovať. Ukážeme vám, že nemusíte byť dizajnérmi alebo… ísť na článok

Užší výber, nízka ochrana aj problémy s izoláciou. Prefabrikovaná garáž vyžaduje viacero kompromisov

Užší výber, nízka ochrana aj problémy s izoláciou. Prefabrikovaná garáž vyžaduje viacero kompromisov

Zverejnené 4.7. Rýchly a cenovo dostupný variant. I vďaka týmto vlastnostiam sa montované garáže pevne usadili na tuzemskom trhu. S ich obstaraním však súvisí aj viacero kompromisov a potenciálnych komplikácií, ako napríklad horšia izolácia, problémy s konštrukciou… ísť na článok

reklama