Xella.sk: výrobca stavebného materiálu Ytong
vyhľadávanie
Dnes je 30.4.

Značka Ytong je Najdôveryhodnejšou značkou stavebného materiálu roku 2020

Zverejnené: 12. 12. 2020

Anketa Najdôveryhodnejšia značka má za cieľ objektívne zmapovať vnímanie značiek u zákazníkov a poskytnúť firmám spätnú väzbu o ich vzťahu so spotrebiteľmi. Pre nakupujúcich sú potom výsledky určitým ukazovateľom, ako sa môžu na súčasnom trhu orientovať. V nezávislej ankete celkom 4000 spotrebiteľov hodnotilo 700 značiek v 76 kategóriách.

Medzi stavebnými materiálmi najviac respondentov uviedlo ako najdôveryhodnejšiu značku Ytong, rovnako ako tomu bolo v minulom roku. V povedomí zákazníkov sa tak tešia rovnakej dôvere ako mnoho tradičných či už českých tak slovenských stálic, medzi ktoré patrí Škoda, Kofola či Pilsner Urquell.

Dôveryhodnosť je pre firmy významnou hodnotou, ktorej sa dá dosiahnuť iba dlhodobým a vytrvalým pôsobením na trhu. Zákazníci sa nerozhodujú len podľa aktuálnej kampane a reklamy, do ich hodnotenia povesti značky sa premieta vlastná či sprostredkovaná skúsenosť. Majú povedomie o tom, ako firma dlhodobo jedná aj o kvalite ich produktov.

Preto má táto anketa pre firmy takmer všetkých odvetví veľký význam a medziročne narastá počet značiek, zapojených do oceňovania. Zvlášť u stavebného materiálu, ktorý sa stáva súčasťou významnej životnej investície, je dôvera v kvalitu zásadná.

Stavba rodinného domu sa u nás totiž stále chápe ako záležitosť s trvalou hodnotou pre ďalšie generácie. Do preferencií zákazníkov sa podľa výsledkov ankety premieta dôvera v prémiový materiál, ktorý spĺňa predstavy o kvalitnej výstavbe s výhľadom na zachovanie si svojej hodnoty aj v budúcnosti.

"Sme úprimne radi, že sme svoje víťazstvo obhájili práve tento rok. Situácia na stavebnom trhu, ovplyvnená pandémiou Covid 19, nebola a stále nie je vôbec jednoduchá. Za úspechom našej značky vidím, okrem iného, aj našu schopnosť adaptovať sa na nové podmienky trhu. Zákazníkom sme bezprostredne po vyhlásení opatrení začali poskytovať maximálnu podporu online, naďalej s nimi konzultovali ich projekty a boli k dispozícii s odborným technickým poradenstvom. Myslím, že za našou dôveryhodnosťou stojí práve reálna skúsenosť rady spokojných stavebníkov z celej Českej aj Slovenskej republiky, ktorí nám pomohli rozšíriť povedomie o tom, že prémiová kvalita nášho materiálu a služieb je vyskúšaná a overená," uvádza k víťazstvu Luděk Suchomel, vedúci marketingu spoločnosti Xella Slovensko, ktorá Ytong vyrába.

Súvisiace články:

Trend súčasného stavania - ochrana proti prehrievaniu
Príjemné domy so stálou teplotou
Systém Lambda YQ - priateľský svojpomocnej výstavbe

Autor: Kolektív autorov
Foto: Archív firmy Xella
reklama

Nové

Stavajte raz, poriadne a s dobrým pocitom, že ste sa rozhodli správne! Heluz vám s tým pomôže

Stavajte raz, poriadne a s dobrým pocitom, že ste sa rozhodli správne! Heluz vám s tým pomôže

Zverejnené 25.4. Postaviť dom je pre väčšinu z nás veľký životný krok, ktorý sa málokedy opakuje. Často počujeme „staviam raz v živote“, ale čo keď sa pri realizácii zabudne na kľúčové detaily? Alebo sa ušetrí na nevhodnom mieste? Presne na také situácie reaguje… ísť na článok

Aj človek nedotknutý stavebníctvom zvládne realizáciu domu svojpomocne. Prečo sa veľkoformátové tvárnice hodia aj na rodinné domy?

Aj človek nedotknutý stavebníctvom zvládne realizáciu domu svojpomocne. Prečo sa veľkoformátové tvárnice hodia aj na rodinné domy?

Zverejnené 24.4. Veľkoformátové tvárnice Silka Tempo a Ytong Jumbo sú obľúbené predovšetkým v bytovej výstavbe. Výrazne zjednodušiť hrubú stavbu však dokážu aj stavebníkovi amatérovi, o čom sa presvedčil aj pán Ján s rodinou, ktorý sa rozhodol postaviť svojpomocne… ísť na článok

Aké interiérové schodiská ovládnu rok 2025?

Aké interiérové schodiská ovládnu rok 2025?

Zverejnené 30.4. Trendy sa netýkajú len nábytku alebo farieb stien, ale podliehajú ním aj schodiská, ktoré už dávno nie sú len obyčajným spojovacím prvkom medzi poschodiami. Dnes dokážu oživiť interiér, dodať mu jedinečný štýl a stať sa jeho výraznou dominantou. Aké… ísť na článok

reklama