Keď chceš dom, chceš HELUZ
vyhľadávanie
Dnes je 20.6.

„Keď chceš dom, chceš HELUZ,“ hovorí nová kampaň českého výrobcu tehál

Zverejnené: 15. 5. 2025

HELUZ spúšťa novú kampaň s názvom Chcem HELUZ. Stavia na jednoduchej, avšak silnej kreatíve. Očami zákazníkov formuluje typické priania spojené so stavbou domu. K vlastnému bývaniu sa totiž viaže celý rad snov o tom, čo bude konečne „inak“ a „lepšie“. HELUZ prichádza ako odpoveď.

„Chcem dom, kde prekúrim len pár drobných„ či „Chcem dom pre svoju rodinu“ sú len niektoré z tematických línií novej kampane spoločnosti HELUZ. Dokopy ich je šesť a akcentujú témy ako zdravie, ekonomická prevádzka či výdrž domu. „Vieme, aké priania ľudia v spojitosti s domami majú,“ hovorí Eliška Smolová, marketingová riaditeľka spoločnosti HELUZ. „Máme k dispozícii výskumy, ktoré jasne ukazujú, čo je pre stavebníkov prioritou. Na nich sme postavili komunikáciu. Je prostá vo svojom stvárnení, ale o to silnejšie posolstvo prináša,“ dopĺňa Smolová.

Zámerom kampane je osloviť ľudí, ktorí sa rozhodli pre vlastné bývanie a teraz hľadajú vhodné riešenie. Podľa Smolovej je dôležité trvať na svojich prioritách a nenechať sa strhnúť zdanlivo najrýchlejšou či najlacnejšou ponukou. „Často to vyústi do situácie, keď napríklad máte v dome tepelné mosty alebo iné chyby konštrukcie a lepíte to dodatočnými úpravami, takže sa stavba vo výsledku pretiahne alebo predraží,“ vysvetľuje. „HELUZ sa snaží o osvetu v tom zmysle, že stavať sa má zmysluplne. Tak, aby dom fungoval ako celok a nemal slabé miesta. Kampaň Chcem HELUZ je len prirodzeným pokračovaním tohto úsilia. Ak chceš dobrý dom, chceš HELUZ,“ dodáva Eliška Smolová.

HELUZ vyrába kompletný stavebný systém. Štandardné a doplnkové tehly, okná, preklady, stropy a komíny. Všetky prvky spolupracujú, čo výrazne zjednodušuje samotný proces výstavby. Nie je potrebné ani tradičné miešanie malty. HELUZ má k dispozícii predpripravenú murovaciu maltu SIDI, ktorou sa výstavba približuje suchej výstavbe. Aj o tom je jedna z línií kampane. „Chcem dom, ktorý postavím ľavou-zadnou,“ borí mýty o náročnom stavaní z tehál.

Spoločnosť HELUZ pripravila kampaň v spolupráci s brnianskou agentúrou X Production, členom skupiny HELUZ GROUP. Agentúra pred rokmi definovala značku a vybrala jej dnes už tradičnú oranžovú farbu.

Súvisiace články:

Tehly Heluz zvyšujú akustický komfort v bytoch aj kanceláriách
Murovanie s maltou Heluz SIDI je rýchlejšie a úspornejšie
Tehlový dom sa prehol ako luk
Nový preklad Heluz Family 3in1 nosný má variabilný priestor na vonkajšiu tieniacu techniku

Autor: Tlačová správa
Foto: Archív firmy HELUZ

Tématické tagy

Tématické odbory

reklama

Nové

Vyberáme fasádu na dom. Akých chýb sa vyvarovať a čo všetko môže pokaziť prvý dojem z domu?

Vyberáme fasádu na dom. Akých chýb sa vyvarovať a čo všetko môže pokaziť prvý dojem z domu?

Zverejnené 18.6. Základom je vnímať dom v kontexte s prostredím, kde stojí. Zatiaľ, čo u človeka rozhoduje o prvom dojme tvár a vystupovanie, pri dome je to nepochybne fasáda. Práve tá udáva tón celému domu – buď nás na prvý pohľad privíta alebo naopak odradí. Ako… ísť na článok

Staviate svojpomocne? Týchto 8 nástrojov vám ušetrí čas, peniaze aj nervy

Staviate svojpomocne? Týchto 8 nástrojov vám ušetrí čas, peniaze aj nervy

Zverejnené 14.6. Staviate dom a máte pocit, že je toho na vás veľa? Papierovanie, plánovanie, fyzická práca – a do toho vám ešte každý druhý hovorí, ako niečo robíte zle. Pravda je ale jednoduchá: stavba je ako skladačka. Keď máte správne dieliky – teda dobré… ísť na článok

Moderný prístup k stavbám prináša ekologické aj ekonomické výhody

Moderný prístup k stavbám prináša ekologické aj ekonomické výhody

Zverejnené 13.6. Devastácia prírody, zmeny klímy, znečistenie ovzdušia, emisivita – to sú súčasné výzvy, ktorým už nejaký ten čas stavebníctvo čelí. K tomuto zoznamu sa pridávajú rastúce ceny energie. Aké riešenia ponúka Aluprof? ísť na článok

reklama