Xella.sk: výrobca stavebného materiálu Ytong
vyhľadávanie
Dnes je 11.11.

„Keď chceš dom, chceš HELUZ,“ hovorí nová kampaň českého výrobcu tehál

Zverejnené: 15. 5. 2025

HELUZ spúšťa novú kampaň s názvom Chcem HELUZ. Stavia na jednoduchej, avšak silnej kreatíve. Očami zákazníkov formuluje typické priania spojené so stavbou domu. K vlastnému bývaniu sa totiž viaže celý rad snov o tom, čo bude konečne „inak“ a „lepšie“. HELUZ prichádza ako odpoveď.

„Chcem dom, kde prekúrim len pár drobných„ či „Chcem dom pre svoju rodinu“ sú len niektoré z tematických línií novej kampane spoločnosti HELUZ. Dokopy ich je šesť a akcentujú témy ako zdravie, ekonomická prevádzka či výdrž domu. „Vieme, aké priania ľudia v spojitosti s domami majú,“ hovorí Eliška Smolová, marketingová riaditeľka spoločnosti HELUZ. „Máme k dispozícii výskumy, ktoré jasne ukazujú, čo je pre stavebníkov prioritou. Na nich sme postavili komunikáciu. Je prostá vo svojom stvárnení, ale o to silnejšie posolstvo prináša,“ dopĺňa Smolová.

Zámerom kampane je osloviť ľudí, ktorí sa rozhodli pre vlastné bývanie a teraz hľadajú vhodné riešenie. Podľa Smolovej je dôležité trvať na svojich prioritách a nenechať sa strhnúť zdanlivo najrýchlejšou či najlacnejšou ponukou. „Často to vyústi do situácie, keď napríklad máte v dome tepelné mosty alebo iné chyby konštrukcie a lepíte to dodatočnými úpravami, takže sa stavba vo výsledku pretiahne alebo predraží,“ vysvetľuje. „HELUZ sa snaží o osvetu v tom zmysle, že stavať sa má zmysluplne. Tak, aby dom fungoval ako celok a nemal slabé miesta. Kampaň Chcem HELUZ je len prirodzeným pokračovaním tohto úsilia. Ak chceš dobrý dom, chceš HELUZ,“ dodáva Eliška Smolová.

HELUZ vyrába kompletný stavebný systém. Štandardné a doplnkové tehly, okná, preklady, stropy a komíny. Všetky prvky spolupracujú, čo výrazne zjednodušuje samotný proces výstavby. Nie je potrebné ani tradičné miešanie malty. HELUZ má k dispozícii predpripravenú murovaciu maltu SIDI, ktorou sa výstavba približuje suchej výstavbe. Aj o tom je jedna z línií kampane. „Chcem dom, ktorý postavím ľavou-zadnou,“ borí mýty o náročnom stavaní z tehál.

Spoločnosť HELUZ pripravila kampaň v spolupráci s brnianskou agentúrou X Production, členom skupiny HELUZ GROUP. Agentúra pred rokmi definovala značku a vybrala jej dnes už tradičnú oranžovú farbu.

Súvisiace články:

Tehly Heluz zvyšujú akustický komfort v bytoch aj kanceláriách
Murovanie s maltou Heluz SIDI je rýchlejšie a úspornejšie
Tehlový dom sa prehol ako luk
Nový preklad Heluz Family 3in1 nosný má variabilný priestor na vonkajšiu tieniacu techniku

Autor: Tlačová správa
Foto: Archív firmy HELUZ

Tématické tagy

Tématické odbory

reklama

Nové

Ako si z ekologického hľadiska vedie tehla v porovnaní s drevostavbou

Ako si z ekologického hľadiska vedie tehla v porovnaní s drevostavbou

Aktualizované 9.11. Stále diskutovanejšia téma posudzovania vplyvu výrobkov na životné prostredie sa dostáva aj do stavebníctva. Niektorí autori tvrdia, že to čo sa páli, je drahé, inými slovami je zaťažujúce z pohľadu takzvaného globálneho otepľovania. A to čo je… ísť na článok

Objavte škálu udržateľného vzorovaného skla AGC

Objavte škálu udržateľného vzorovaného skla AGC

Zverejnené 7.11. Škála vzorovaných skiel Imagin je teraz k dispozícii v štyroch rôznych verziách, vďaka čomu je vhodná pre širokú škálu použitia. Okrem čírej škály a škály drôtoskiel ponúka AGC teraz niektoré vzory aj v matnom prevedení a s lakovanou zadnou stranou.… ísť na článok

20 rokov, ktoré premenili tvár poľskej architektúry

20 rokov, ktoré premenili tvár poľskej architektúry

Zverejnené 11.11. Pod titulkom Moderná poľská architektúra – 20 rokov využitých príležitostí sa skrýva jedna z mnohých novembrových akcií Poľských dní v Ostrave. Poľsko využilo dvadsať rokov svojho členstva v Európskej únii na rozvoj modernej architektúry svojich… ísť na článok

reklama