Xella.sk: výrobca stavebného materiálu Ytong
vyhľadávanie
Dnes je 9.11.

Mali by sme žiť viac v prepojení s prírodou – to je posolstvom novej celosvetovej kampane firmy VELUX

Zverejnené: 23. 6. 2019

Líder v oblasti výroby a predaja strešných okien inšpiruje k práci s denným svetlom. V novej kampani vyzýva zákazníkov, aby pozvali prírodu späť do svojich životov a domovov.

Po úspešnom virálnom videu Indoor Generation z roku 2018, VELUX púšťa do éteru jeho pokračovanie, ktoré ľuďom odporúča vpustiť domov viac prírody.

Nová kampaň firmy VELUX sa zapája do debaty, ktorá sa týka rastúceho trendu v bývaní – kombinácie mestského bývania s aktívnym prístupom k prírode. Odhaľuje dopady, ktoré má náš prevažne interiérový životný štýl, na zdravie a celkovú životnú pohodu. Upozorňuje, že stúpajúca hustota obyvateľov v mestách ľudí predurčuje k tomu, aby trávili až 90 % času vo vnútri budov, čím strácajú prepojenie s prírodou. Zároveň kampaň povzbudzuje ľudí, aby prehodnotili spôsob života a zapojili sa do diskusie na tému, ktorú VELUX už niekoľko rokov intenzívne komunikuje.

“Veľmi nás teší, že môžeme spustiť druhé pokračovanie našej kampane Indoor Generation, keďže chceme neustále upozorňovať na stúpajúcu túžbu ľudí žiť viac v súlade s prírodou. Naše domovy sú skvelým miestom, kde môžeme začať túto misiu, keďže práve v nich trávime veľkú časť nášho života. Mnoho ľudí si neuvedomuje množstvo benefitov, ktoré im môže priniesť dom plný denného svetla a čerstvého vzduchu – a takisto aj to, aké je jednoduché priniesť prírodu dovnútra. Nielenže váš domov bude vyzerať lepšie, ale aj sa v ňom budete cítiť zdravšie,” hovorí Zdeněk Okáč, Online marketing & Communication Coordinator VELUX Česká republika.

“Ľudia nevnímajú strešné okná ako cestu k vonkajšiemu svetu, no aj tie prinášajú dovnútra denné svetlo, čerstvý vzduch a aktívne prepájajú interiér s exteriérom. Cieľom našej kampane je vytvoriť emocionálne prepojenie s témou a inšpirovať ľudí rôznymi spôsobmi, k úpravám domova tak, aby sa v ňom cítili príjemne a mohli sa v ňom tešiť z prírody. A samozrejme, chceme, aby pri rozhodovaní o úpravách brali do úvahy aj spoločnosť VELUX,” dopĺňa Zdeněk Okáč.

Súčasťou kampane, ktorú vytvorila kreatívna agentúra &Co. / NoA., je video, ktoré zachytáva, ako sa časom vyvinul vzťah detí k prírode. Video vzniklo pod režisérskou taktovkou Martina de Thurah a ukazuje, ako sa deti predchádzajúcej generácie hrali vonku, športovali a objavovali svet v porovnaní s deťmi dneška, ktoré viac inklinujú k pobytu doma, radšej pozerajú televízor alebo sa hrajú počítačové hry. Video nám má pripomenúť, ako príjemne sa môžeme cítiť v exteriéri a zároveň nepriamo vyzýva k tomu, aby si jeho sledovatelia prinavrátili tieto príjemné pocity. Video je nástupcom úspešného virálneho videa s názvom “The Indoor Generation”, ktoré malo počas minulého roka viac ako 110 miliónov zhliadnutí.

“Chceli sme docieliť, aby ľudia nanovo precítili to hlboké puto, ktoré každého z nás hlboko vnútri prirodzene ťahá k prírode. Puto, ktoré je rovnako kultové a hlboké. Vytvorili sme snový príbeh – veľmi citlivý, zmyslový a takmer symbolický,” hovorí režisér Martin de Thurah a pokračuje: “je zaujímavé, ako veľmi chceme chrániť deti a popritom zabúdame na to, že sú to jednoducho deti, ktoré potrebujú rásť.”

Plne integrovaná komunikačná kampaň je podporená aj novou web stránkou www.letnaturebackin.com, ktorá obsahuje články o interiérovom dizajne, ktorý vracia do domácnosti prírodu.

Rola, ktorú hrá príroda v našich životoch, stráca na dôležitosti. Uvedomili sme si, že generácia po nás už vo viacerých ohľadoch nevyrastá ako my a práve na tento fakt sme chceli upozorniť touto kampaňou. Mali by sme sa vrátiť vonku a stale si pripomínať dôležitosť prepojenia s prírodou. Musíme nájsť nové spôsoby, ako dostať prírodu naspäť do našich životov,” hovorí Robert Cerkez, Creative Director v agentúre &Co./NoA.

“V otázke bytového dizajnu sa snažíme zmazať hranicu medzi interiérom a exteriérom. Exteriéry zariaďujeme komfortným nábytkom a užívame si príjemný čas na terasách alebo v záhradách – a naopak do interiéru prinášame zeleň a prírodné materiály. Projektovanie s VELUX strešnými oknami = projektovanie pre viac denného svetla, čerstvého vzduchu a prírody v našich domovoch,” dopĺňa Lone Tvedergaard Bach, Senior Strategic Planner v &Co. / NoA.

Viac informácií o kampani “Prineste viac prírody k vám domov” nájdete na: www.letnaturebackin.com

Súvisiace články:

Presvetlenie bungalovov s väzníkovým krovom
Automatická ventilácia a tienenie strešných okien od spoločnosti Velux
Unikátny svetlík Velux s bezrámovým zaobleným zasklením
Inteligentné technológie na veľtrhu Coneco bodovali
Je potrebné zmeniť prístup k modernému stavebníctvu
Zdravší domov s Veluxom

Kontakty:
VELUX SLOVENSKO spol. s r.o.
Galvaniho 7/A
821 04 Bratislava
Tel. 02 33 000 543
e-mail: info.sk@velux.com

Autor: PR článok
Foto: Archív firmy VELUX

Tagy

reklama

Nové

Objavte škálu udržateľného vzorovaného skla AGC

Objavte škálu udržateľného vzorovaného skla AGC

Zverejnené 7.11. Škála vzorovaných skiel Imagin je teraz k dispozícii v štyroch rôznych verziách, vďaka čomu je vhodná pre širokú škálu použitia. Okrem čírej škály a škály drôtoskiel ponúka AGC teraz niektoré vzory aj v matnom prevedení a s lakovanou zadnou stranou.… ísť na článok

Recyklácia termických kolektorov v porovnaní s fotovoltickými panelmi

Recyklácia termických kolektorov v porovnaní s fotovoltickými panelmi

Zverejnené 4.11. Pre mnohých ľudí je dnes synonymom pre „slnečný panel“ taký, ktorý premieňa energiu zo slnka na elektrickú energiu. Avšak nie je panel ako panel a okrem fotovoltického panela existuje ešte aj termický kolektor. Aj keď sa obe zariadenia javia podobne… ísť na článok

Areál Slnečných kúpeľov v Luhačoviciach získal prestížne ocenenie v rámci súťaže Stavba roku 2025

Areál Slnečných kúpeľov v Luhačoviciach získal prestížne ocenenie v rámci súťaže Stavba roku 2025

Zverejnené 7.11. Predvčerom boli vyhlásené výsledky Stavby roku 2025 a medzi ocenenými sú aj Slnečné kúpele z Kúpeľov Luhačovice. Ako prebiehala rekonštrukcia tejto výnimočnej stavby Dušana Jurkoviča a čo nej porotu zaujalo najviac? ísť na článok

reklama