Vonkajšie žalúzie ISOTRA priamo od výrobcu
vyhľadávanie
Dnes je 30.4.

Mali by sme žiť viac v prepojení s prírodou – to je posolstvom novej celosvetovej kampane firmy VELUX

Zverejnené: 23. 6. 2019

Líder v oblasti výroby a predaja strešných okien inšpiruje k práci s denným svetlom. V novej kampani vyzýva zákazníkov, aby pozvali prírodu späť do svojich životov a domovov.

Po úspešnom virálnom videu Indoor Generation z roku 2018, VELUX púšťa do éteru jeho pokračovanie, ktoré ľuďom odporúča vpustiť domov viac prírody.

Nová kampaň firmy VELUX sa zapája do debaty, ktorá sa týka rastúceho trendu v bývaní – kombinácie mestského bývania s aktívnym prístupom k prírode. Odhaľuje dopady, ktoré má náš prevažne interiérový životný štýl, na zdravie a celkovú životnú pohodu. Upozorňuje, že stúpajúca hustota obyvateľov v mestách ľudí predurčuje k tomu, aby trávili až 90 % času vo vnútri budov, čím strácajú prepojenie s prírodou. Zároveň kampaň povzbudzuje ľudí, aby prehodnotili spôsob života a zapojili sa do diskusie na tému, ktorú VELUX už niekoľko rokov intenzívne komunikuje.

“Veľmi nás teší, že môžeme spustiť druhé pokračovanie našej kampane Indoor Generation, keďže chceme neustále upozorňovať na stúpajúcu túžbu ľudí žiť viac v súlade s prírodou. Naše domovy sú skvelým miestom, kde môžeme začať túto misiu, keďže práve v nich trávime veľkú časť nášho života. Mnoho ľudí si neuvedomuje množstvo benefitov, ktoré im môže priniesť dom plný denného svetla a čerstvého vzduchu – a takisto aj to, aké je jednoduché priniesť prírodu dovnútra. Nielenže váš domov bude vyzerať lepšie, ale aj sa v ňom budete cítiť zdravšie,” hovorí Zdeněk Okáč, Online marketing & Communication Coordinator VELUX Česká republika.

“Ľudia nevnímajú strešné okná ako cestu k vonkajšiemu svetu, no aj tie prinášajú dovnútra denné svetlo, čerstvý vzduch a aktívne prepájajú interiér s exteriérom. Cieľom našej kampane je vytvoriť emocionálne prepojenie s témou a inšpirovať ľudí rôznymi spôsobmi, k úpravám domova tak, aby sa v ňom cítili príjemne a mohli sa v ňom tešiť z prírody. A samozrejme, chceme, aby pri rozhodovaní o úpravách brali do úvahy aj spoločnosť VELUX,” dopĺňa Zdeněk Okáč.

Súčasťou kampane, ktorú vytvorila kreatívna agentúra &Co. / NoA., je video, ktoré zachytáva, ako sa časom vyvinul vzťah detí k prírode. Video vzniklo pod režisérskou taktovkou Martina de Thurah a ukazuje, ako sa deti predchádzajúcej generácie hrali vonku, športovali a objavovali svet v porovnaní s deťmi dneška, ktoré viac inklinujú k pobytu doma, radšej pozerajú televízor alebo sa hrajú počítačové hry. Video nám má pripomenúť, ako príjemne sa môžeme cítiť v exteriéri a zároveň nepriamo vyzýva k tomu, aby si jeho sledovatelia prinavrátili tieto príjemné pocity. Video je nástupcom úspešného virálneho videa s názvom “The Indoor Generation”, ktoré malo počas minulého roka viac ako 110 miliónov zhliadnutí.

“Chceli sme docieliť, aby ľudia nanovo precítili to hlboké puto, ktoré každého z nás hlboko vnútri prirodzene ťahá k prírode. Puto, ktoré je rovnako kultové a hlboké. Vytvorili sme snový príbeh – veľmi citlivý, zmyslový a takmer symbolický,” hovorí režisér Martin de Thurah a pokračuje: “je zaujímavé, ako veľmi chceme chrániť deti a popritom zabúdame na to, že sú to jednoducho deti, ktoré potrebujú rásť.”

Plne integrovaná komunikačná kampaň je podporená aj novou web stránkou www.letnaturebackin.com, ktorá obsahuje články o interiérovom dizajne, ktorý vracia do domácnosti prírodu.

Rola, ktorú hrá príroda v našich životoch, stráca na dôležitosti. Uvedomili sme si, že generácia po nás už vo viacerých ohľadoch nevyrastá ako my a práve na tento fakt sme chceli upozorniť touto kampaňou. Mali by sme sa vrátiť vonku a stale si pripomínať dôležitosť prepojenia s prírodou. Musíme nájsť nové spôsoby, ako dostať prírodu naspäť do našich životov,” hovorí Robert Cerkez, Creative Director v agentúre &Co./NoA.

“V otázke bytového dizajnu sa snažíme zmazať hranicu medzi interiérom a exteriérom. Exteriéry zariaďujeme komfortným nábytkom a užívame si príjemný čas na terasách alebo v záhradách – a naopak do interiéru prinášame zeleň a prírodné materiály. Projektovanie s VELUX strešnými oknami = projektovanie pre viac denného svetla, čerstvého vzduchu a prírody v našich domovoch,” dopĺňa Lone Tvedergaard Bach, Senior Strategic Planner v &Co. / NoA.

Viac informácií o kampani “Prineste viac prírody k vám domov” nájdete na: www.letnaturebackin.com

Súvisiace články:

Presvetlenie bungalovov s väzníkovým krovom
Automatická ventilácia a tienenie strešných okien od spoločnosti Velux
Unikátny svetlík Velux s bezrámovým zaobleným zasklením
Inteligentné technológie na veľtrhu Coneco bodovali
Je potrebné zmeniť prístup k modernému stavebníctvu
Zdravší domov s Veluxom

Kontakty:
VELUX SLOVENSKO spol. s r.o.
Galvaniho 7/A
821 04 Bratislava
Tel. 02 33 000 543
e-mail: info.sk@velux.com

Autor: PR článok
Foto: Archív firmy VELUX
reklama

Nové

Stavajte raz, poriadne a s dobrým pocitom, že ste sa rozhodli správne! Heluz vám s tým pomôže

Stavajte raz, poriadne a s dobrým pocitom, že ste sa rozhodli správne! Heluz vám s tým pomôže

Zverejnené 25.4. Postaviť dom je pre väčšinu z nás veľký životný krok, ktorý sa málokedy opakuje. Často počujeme „staviam raz v živote“, ale čo keď sa pri realizácii zabudne na kľúčové detaily? Alebo sa ušetrí na nevhodnom mieste? Presne na také situácie reaguje… ísť na článok

Aj človek nedotknutý stavebníctvom zvládne realizáciu domu svojpomocne. Prečo sa veľkoformátové tvárnice hodia aj na rodinné domy?

Aj človek nedotknutý stavebníctvom zvládne realizáciu domu svojpomocne. Prečo sa veľkoformátové tvárnice hodia aj na rodinné domy?

Zverejnené 24.4. Veľkoformátové tvárnice Silka Tempo a Ytong Jumbo sú obľúbené predovšetkým v bytovej výstavbe. Výrazne zjednodušiť hrubú stavbu však dokážu aj stavebníkovi amatérovi, o čom sa presvedčil aj pán Ján s rodinou, ktorý sa rozhodol postaviť svojpomocne… ísť na článok

Aké interiérové schodiská ovládnu rok 2025?

Aké interiérové schodiská ovládnu rok 2025?

Zverejnené 30.4. Trendy sa netýkajú len nábytku alebo farieb stien, ale podliehajú ním aj schodiská, ktoré už dávno nie sú len obyčajným spojovacím prvkom medzi poschodiami. Dnes dokážu oživiť interiér, dodať mu jedinečný štýl a stať sa jeho výraznou dominantou. Aké… ísť na článok

reklama